Geoblog.pl    barto81    Podróże    Ameryka Południowa - 2009r.    Jedna z odleglych wysp

Jedna z odleglych wysp

Ekwador
Ekwador, Isla de La Plata

To byla dluga, ale szybka podroz lodzia motorowa... Cale szczescie obylo sie bez choroby morskiej, chociaz czasami niezle kolysalo... Ale przeciez co nas nie zabije, to nas wzmocni :)

Gdy doplywalismy do wyspy, kapitan zaczal wrzucac do oceanu kawlki arbuza... I za chwile mielismy wokol siebie olbrzymie zolwie, ktore lapczywie zaczely sie nimi zajadac... Po prostu czad!

Pozniej zeszlismy na lad... Po ubraniu trekingow, ruszylismy w glab ladu... Bylo mega duszno i goraco... To byla dluuuuuuuga wedrowka... Najpierw w gore... Pozniej wzdloz wybrzeza... Ogolnie wow!!! Wokol pelno spiewajacych ptakow... Najrozniejszych... Najfajniejsze byly te z niebieskimi lapkami, no i oczywiscie albatrosy...

Byly tez lwy morskie, ktore kapcialy sie w oceanie... Superstyczne :)

Po powrocie do bazy kapitan zawiozl nas w bezpieczne miejsce bez rekinkow, gdzie mozna bylo ponurkowac... Wokol sliczne rybki, w tym Nemo z liczna rodzinka :) Razem z Marcinem przy okazji bawilismy sie w ratownikow i holowalismy Hiszpana, ktorego zlapal skurcz w nodze... na srodku Oceanu....

Podroz powrotna bardzo sie dluzyla... Bylo zimno i wietrznie... Wszyscy zmeczeni, poubierani na maksa w co sie tylko dalo... I nagle stop na pelnym oceanie... My o co commone? A tu po naszej lewej mamy towarzysza - pana wieloryba...

I tym samym zobaczylismy wszystkie mozliwe atrakcje :)

Warto bylo...

P.S. A mnie na szczescie na wyspie naznaczyl albatros... szkoda, ze nie mialem z sobą red bula:D